ponedeljek, 31. december 2007

pa ga je konec

Še nekaj ur in zakorakali bomo v novo leto. Kot vsako leto, polni pričakovanj in upanja. Na nekaj boljšega, lepšega, novega ... Zlasti, če je za nami slabo (težko, zoprno) leto, za katero že komaj čakamo, da ga bo končno konec ... bla, bla bla
JOJ, KAK OSLADNO IN OBIČAJNO!!! TO NISI TI - pravi Tanja.

Ne morem si pomagat. Premišljujem o mojem letu.
KakoAli sem ga preživela uspešno? Ali mi je uspelo izpeljati stvari, ki sem si jih zadala? Sem ga dovolj prežurala (haha)? Mah ja, saj ni bilo tako švoh. Jaz sem se imela prav fino. Za vsa nedokončana dela pa krivim leto, ki je vsekakor prehitro minilo. Moj plan dela ni bil v celoti realiziran. Potrebne so časovne prilagoditve.

VSEM (predvsem pa sebi) želim, da z veliko mero pozitivizma zakorakamo v novo leto in pogumno preplezamo vsak zid, ki nam stoji na poti.

Malo moram biti pocukrana. Je vendarle konec leta.

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

vedno je odvisno kako ga gledaš-leto nazaj. a saj veš, mormo bit optimistične hahaha kako že to leto bom pa res....
no jst še tvoj blog prebiram pol se pa odpravim proti Ljubljani, odštevat zadnje minute :) mi manjka gužva hahaha
bom poročala. Tamara

Simona pravi ...

hej bejbike! Ste se ga nažurale? Upam, da ste se mej fajn! Cmok za nov let!

Anonimni pravi ...

Pa nam je uspelo prilest, ah kaj prilest.. skočit v novo leto 08!
Vse naj draga Andreja. Lupčke

Sofija pravi ...

Sej veš, da ti je kar fino poratalo:-) Tajska, Kanegra, Zrče, Primorska, Ljubljana... Geografsko gledano. (potovanje, žur, elektronski žur, čistotaptavi elektronski žur, maraton) Kr tako naprej!