nedelja, 30. december 2007

v iskanju sončka II.



(fotke iz nadomestnega telefona)

In sem ga našla. Na Golteh. Za mano je zelo lepo, sončno popoldne.
Smučarski podvig sem planirala kar nekaj dni. Ni in ni mi ratalo priti z ustrezno opremo do kakšnega smučišča. Včeraj zvečer je plan dozorel. Toda danes je skoraj vse padlo v vodo. Ob sedmih zjutraj mi še na kraj pameti ni prišlo, da bi se skobacala iz tople postelje in se pognala v mraz.
Na Golteh so proge tudi v popoldanskem času lepo urejene. Uživam na umetnem snegu. Vsake kvatre pa moram smuči sprobat še na travi in kamenju. Da bom imela razlog za novo opremo.
Preživela sem. Sama. Brez padca. Z redečim nosom in zmrznjenimi prsti.


1 komentar:

Anonimni pravi ...

bravo bravo, si mi dala navdih. mors jo kar sama mahnit, ker preden se s kom zmenis, sončka že ni več. jst sem šla pa dans a ne s smučkami-peš na Kriško. Proti vrhu ledeno in sneg, sem se malo namatrala. Ja, nujno potrebujem dereze :) blo pa božansko, sonček in mir.
tamara