četrtek, 20. december 2007

Dg: zmedena

Oprostite. Danes sem zmedena. Komaj dohajam smo sebe. Tečem v učilnico, obstanem in se ne morem spomniti po kaj sem prišla. Oblečena se v nizkim startu zapodim proti izhodu, počitnicam naproti (juhej), ko ugotovim, da sem pozabila svojih »pettaužnt« vrečk. Nikoli mi ne uspe imeti samo eno vrečko, torbo, potovalko … Roki sta vedno polni. Že dve uri iščem velik, živo - rumen zbornik. Pogledala sem povsod. Dobil je noge. Pa še moj ni.

Ob dveh zjutraj, budna, sem si zabičala, da kava v večernih urah zame ni priporočljiva. Glej ga zlomka, vajo sem danes ponovila.

Sploh se ne morem skoncentrirati na eno stvar, jo dokončati in nadaljevati z drugo nalogo. Begam sem in tja, kot zmedena kura in jamram koooliko dela še imam. Saj ni čudno, da mi ga ne uspe dokončati in ga skrbno, vsak dan, prelagam na jutri.


Th: veliko počitka, razvajanje, mir, smeh, zabava, masaža, smučanje, počitnice, malo potepanja …

2 komentarja:

Tanja pravi ...

O, se spreminjaš Vame? :))))

Simona pravi ...

Jz na srečo nisem tok zmedena, bi se mi pa vseeno prilegla predpisana terapija ...