nedelja, 9. december 2007

andreja in tehnologija

Očitno jaz in tehnologija ne greva skupaj. Uspelo mi je izbrisati cel telefonski imenik v svojem ex telefonu. Toliko časa sem se igrala, da sem izgubila VSE.

Mah, ja, ga (imenik) bom že počasi napolnila. Ker je "neznanih številk" preveč, ne kličem nazaj. In vsakič se javim (nekoliko prestrašeno): "Prosim?". Vedno pričakujem glas katerega od staršev "mojih" otrok.

Sem pa vesela, da sem po dveh odtujenih GSM-aparatih (še žalujem), zdržala "z nikoli zares mojim" aparatkom tri leta. Bravo zame (in za mojo denarnico).

5 komentarjev:

Tanja pravi ...

To pomeni, da kupuješ nov telefon, ne? Veliko sreče. Ali pa piši Božičku.

Anonimni pravi ...

Se mi je pa nekako zdelo, da imata ti in tehnika več skupnega, ampak sem se očitno motila:>

Anonimni pravi ...

jebat ga, nismo vsi za vse hehehehehe

Tanja pravi ...

Moram se tule oglasit v bran A.: ona je vedno prva naštudirala funkcije novih aparatov in njihovo uporabo.. Tak da po moje ni problem v rokovanju z vso tehniko, pač pa v ravnanju s telefoni...

Mislim, da ti manjka samo srecna roka pri izbiri pravega. S "Pravim" zagotovo ne boš imela takšnih problemov.

Sofija pravi ...

Ti kar naštudiraj vso stvar, je meni ne bo treba (iščem nov telefon+ operaterja):-) Je treba šparat s sivmi celicami:-)