petek, 28. december 2007

miška piška

Bila sem na potepu. Za nekaj dni sem jo mahnila na Primorsko. Ilirska Bistrica z okolico (Zabiče, ...). Ivana mi je nudila gostoljubje. Po dolgem času sem videla bivšo cimro in njenega cukrčka. Kliče se Anja. Stara je dva meseca in pol in je zelo lepa. Se mi zdi, da je izrezana mamica.



P.S.
Imela sem srečo z vremenom. Vse dni obiska sem, kljub minusu na termometru, uživala tople sončne žarke. Res je bilo lepo. Vsa nasmejana in dobre volje sem si na poti domov v avtu glasno prepevala. Mislila sem, da nič ne more pregnati nasmeha z mojega obraza. BUT I was wrong. Na avtoceti, nekje okoli Ravbarkomande,
sem vstopila v "zono somraka". Nekje daleč za mojim hrbtom (nekje pri Postojni) je zahajalo sonce, sama pa sem zapeljala v sivo meglo, ki se je valila na cesto. Brrr, groza. Do Ljubljane sem se peljala po jajcih zelo previdno.
Sedaj pa močno držim pesti še za sonček na
Štajerskem.

5 komentarjev:

ivana pravi ...

Ojla!

Bom kar se da kratka (ker ponavadi zabluzim): me veseli, da si se imela lepo/fajn. Men' je blo tud'. Res. Hvala za obisk, popestritev dolgčasa, prijetno družbo, kofetkanje, čvek itd. Pa upam, da KMALU spet prideš. U Bistrco in Zabiče. Mogoče še kam drugam (Opatija?).

Lp na Štajersko ;-)

Anonimni pravi ...

ZMENJENO!!!

Anonimni pravi ...

ja ti pa paše, bi bla kar sexi mamica :) Upam, da imate kaj sončka tudi tam gori. Uživaj! Tamara

ivana pravi ...

V Bistr'ci je tudi danes lep sončen (pa fuuul mrzel (-5)) dan. Upam, da je tud na Štajerskem sonček. Če ni, javi, pa ga mal tud na SV preusmerim ;).

Lep dan.

Anonimni pravi ...

v celju je megla. sment. poslji malo soncka se na nas konec...