četrtek, 6. december 2007

pa je tu ...

VESELI DECEMBER je že tu - z lučkami, kuhanim vinom, stojnicami, gnečo, koncerti. Skratka, dogajalo se bo.
Včeraj sem otvorila začetek
"sezone". Zmenila sem se za (eno) kuhano vino. Ne bom izdala točno koliko sem jih spila. Ampak na koncu sem imela v rokah kar nekaj praznih lončkov. Zunaj je bil mraz. Grelniki so me nekako greli do pasu, noge pa sem imela ledene. Seveda sem imela zelo skromno odpravo. Čevlje z najtanjšim podplatom in jakno. Rokavice, šal, kapo sem pustila (pozabila) doma, na toplem.

Drugi teden nadaljujem. S potepanjem po stojnicah, seveda.











2 komentarja:

Sofija pravi ...

Bog ti požegnaj! Očitno bom začela malce zaostajati za tvojo "kondicijo"...;-)

Glede drugega dela pa: kje ti je skromnost? Pri vsem žuru, ki se dogaja...

Tanja pravi ...

iiii, izgleda da ste se imele fino luštno :)