torek, 25. december 2007

razočarana

Danes sem prav slabe volje. Očitno nimam sreče z GSM-i. Dva mi ukradejo. Eden mi crkne. Uspe mi izbrisati VSE številke. V nadomestnem telefonu mi tako brenči in ropota, da se ne da pogovarjati. Imam občutek, da mi kdo s kladivom udarja po ušesu. Za pisanje SMS-ov potrebujem celo večnost. Kar bi bilo prav fajn, če bi se tudi na računu poznalo. PA SE NE - ne bom govorila o vrtoglavih cifrah. No, in tako sem si končno omislila in kupila nov telefon. Meni osebno zelo lep (po babje). In danes ugotovim, da mikrofon ne dela. K. pa tak telefon.

3 komentarji:

ivana pravi ...

Sočustvujem s tabo :(. Res.
Držim pesti, da bo v četrtek vse o.k. in da bo, končno in težko pričakovani (pa četudi babje lep (se strinjam)), novi telefon deloval.
Boš videla, da bosta dva dobra možička (božiček in dedek Mraz) združila moči in posredovala/ukrepala ter vse poštimala.

LP ;-)

Anonimni pravi ...

hvala, tudi jaz držim pesti ;-)

Anonimni pravi ...

danes je že petek, zamujam kot vedno :) te bom kaj poklicala, da vidim, če lahko še verjamem v božička :) papa tamara