nedelja, 2. december 2007

lenuška

Doooolgčas mi je in danes sem prav lenuška. Od petka že spretno prelagam obveznosti. Eh, saj bom jutri. Ups, danes je že nedelja. No, čez eno urco pa res začnem. Samo še tole pogledam, napišem, spijem …
Noč je še dolga. (
koga farbam?! ob enih bom že umrla).

Pravijo, da je lenoba vseh grdob grdoba, in ta grdoba spada tudi med glavne grehe, ki so vir ostalih grehov. Po drugi strani pa pravijo, da ni lenih ljudi, ampak so samo tisti, ki niso motivirani, kar tudi drži.


Aha, meni torej manjka motivacije. Super, potemtakem nisem lena.


POMAGA, če si goro dela razdelimo na manjša opravila in zmogli bomo več, kakor smo mislili! Tudi izdelava načrta dela ni slaba ideja ...


in še ostali nasveti ...

2 komentarja:

Tanja pravi ...

Ne bom te zašpecala, kak je bil preostanek tvojega dneva...
lahko pa povem, kaj si ostalega dobrega naredila včeraj. Ena od stvari je npr. kvaliteten sestrski pogovor. To pa šteje več kot vsi ostali plani, kajneda?

Sofija pravi ...

No samo, da vem... Jaz sem na momente le slabo motivirana:-)