sreda, 5. december 2007

lepo jutro

Hmmm, kdaj sem že nazadnje dobila kavo v posteljo?! Let me think ... Ooooo, danes.

Ugotavljam, da nimam težav z razvajanjem. Sem zelo prilagodljiva oseba in se hitro navadim na lagodeje, crklanje, razvajanje ...

... mislim, da me je s kavo za dobro jutro (beri: v posteljo) nazadnje presenetil mlad spremljevalec. Zgodilo se je na enem izmed mojih taborov. Saj ne vem komu je bilo bolj nerodno - meni ali njemu.

Imam rešitev za "udobno" prihajajoče leto. In mislim, da še nisem prepozna. Miklavža sem žal zamudila. Ne dvomim pa v sposobnosti Božička in deda Mraza. Lahko si delo celo porazdelita in združita moči. hihi


Kljub sivini, ki zeva skozi okno in mi hoče izriniti nasmeh z obraza, se je današnje jutro pričelo dobro. Držim pesti na lepo in mirno popoldne/večer.

6 komentarjev:

Tanja pravi ...

Kaj??? Sem zelo vesela zate. Ampak kaj?kdo?kje?

Sofija pravi ...

Prosim, odgovori sestri!!!!!

Anonimni pravi ...

js očitno sploh nimam pojma kaj se dogaja..

Anonimni pravi ...

Da vam pomagam...mislim, da bi lahko bila krivec za Andrejino lepo juto ena izmed cimer...ni pa izključeno, da mogoče kdo drug...kar se tiče pa današnjega lepega večera sem skoraj prepričana, da je bilo tudi lepo če ne še lepše :)

LP vsem, ki smo ostale brez jutrenje kave v postelji, pa drugič ;)

Anonimni pravi ...

Bojanaaa!!
Pa kje se ti skrivaš?
Ne duha ne sluha o tebi..

Anonimni pravi ...

BOJANA ima prav. ;-) Kavo je skuhala Mateja in mi jo dostavila do postelje.Od nekdaj je mene cakala zjutraj v kuhinji kava... Letos se je ta tradicija zal koncala in sem mogla punce mal spodbuditi ... hihihihi

Bojano sem pa po tednu dni pravkar videla na hodniku...cccc...samo potepa se ;-)