ponedeljek, 24. december 2007

homemade

Pisanje novoletnih voščilnic mi je že od nekdaj v veselje. Tudi izdelava le-teh me je še pred nekaj leti veselila. Ni bilo lepšega, kot izbira pravega papirja, barve, bleščice ...


Zadnjih par let morava s Tamaro že novembra, kar je zame še zelo prezgodaj, začeti premišljevati o voščilnicah. Kakšne bova bomo pa letos naredili. Katere tehnike že dolgo nisva uporabili. Pa da ne bo pretežko za otroke. In posledično ne predrag material. Seveda, pa lepe morajo biti. Da bodo šle v prodajo. In da bomo dobili kakšen ojro za končni izlet. Nato se začne nadlegovanje in posiljevanje družinskih članov, ostalih sorodnikov, prijateljev in znancev, skratka vseh, četudi jih le bežno poznam, z voščilnicami. Pa da ne bo pomote, voščilnice so res lepe in narejene s strani otrok s PP (pod ustreznim nadzorom seveda). Ampak vse skupaj je izgubilo svoj čar - če se milo izrazim. V resnici pa mi je šlo (zadnji teden) že na bruhanje ob besedi Voščilnica.
Pa brez skrbi, do naslednjega leta se bom že pozdravila, in spet bomo šli od začetka.... Andreja in ZUJL vam bosta tudi ob božiču 2009 nudila pestro izbiro VOŠČILNIC!


Je pa res, da ni lepšega kot "homemade" voščilnica, ki jo dobim po pošti. V veliki, beli škatli imam še vedno spravljenih nekaj najlepših. In vedno jih rada prebiram.
Zlasti, ko se lotim čiščenja (takrat običajno najdem to "izgubljeno" škatlo).

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Ojla! Maja tu. Jaz lani nisem pošiljala voščilnic. Letos, ko smo jih pa v šoli izdeloval te pa kr mal potegne notr, da delaš. Je pa lušn pol dobit kako lepo in dobit kako novo idejo. Jaz sem letos na veliko kaširala ene smrečice v obliki stožca. Delal smo en mesec, da je lahk pol vsak nesel eno domov. Se splača.Men je to kr en čar praznikov.

Papa

Anonimni pravi ...

full lepe voscilnice ste delala...sem dobila eno tudi jaz-hvala

Anonimni pravi ...

Ja hvala tudi tebi. Vi mate take ideje, da mi nič pol jasn kak vam to uspe.
maja