ponedeljek, 12. januar 2009

bela zima

Pred časom sem si kupila rabljen bord. Z namenom da se pač naučim bordat. Nekajkrat sem z desko že stala na snegu. In sploh ni bilo švoh. Če post festum odmislim obrabo kože in bolečino v predelih kolen, riti ter rok. :-)
Dejstvo, da imam v kurilnici "nov" (beri: rabljen) bord, je prineslo številne očitke. O nepremišljenih dejanjih. Razsipništvu. Zaletavosti.
V istem kotu imam spravljene še smuči.
Zdaj pa se ne morem odločiti h katerim dilam/dili me bolj vleče. Smučat mi je fajn. Uživam. O drugi dilci pa o taistih užitkih ne morem govoriti.

Kljub sivini, ki prekriva Celje in kljub mrazu (beri: trpljenju), ki me še čaka med tekom, sem kar dobre volje. Med komentarji na blogu (ne mojem, tujem) sem prebrala: " ... kupiš en rabljen bord, pol pa lahko glede na navdih smučaš ali bordaš (tako je naredil moj ati)."

Juhej, sploh mi ni treba izbirati.
Ravnala se bom po navdihu. :-)))))

Ni komentarjev: