sobota, 10. januar 2009

pr frizerju

Frizer. Dilema (skoraj) vsake ženske. Kam, da me bo postrigel točno tako kot si želim. Hočem izgledati natanko tako kot Francka na sliki. Pri tem pa ni važno ali mi ta frizura paše al ne.
Smešne so tudi tiste ženske (ponavadi z daljšimi lasmi), ki si vedno postrižejo le konice. Potem pa vedno pričakujejo, da bodo vsi opazili spremembo (1 manjkajoči centi pač težko opaziš).
Tudi sama sem poseben fenomen. Vedno iščem dobrega in poceni (mission impossible) frizerja.
Mislim, da sem našla dobrega. Današnji račun pa je bil tudi sprejemljiv (
glede na moje finančno stanje in recestijo). Nazadnje se mi je zdel račun precej oderuški. Pa še stopnico (ženske že vedo katero) mi je pustil. :-)))
Mogoče se sliši nekoliko smešno, ampak ko pridem od frizerja, najprej letim pred ogledalo. Približno 15 minut se ogledujem in si popravljam frizuro. Ponavadi se ne morem odločiti ali mi je nova, spremenjena frizura všeč ali ne. Potem pa se nekako sprijaznim z "novo" situacijo. V upanju, da mi bodo lasje hitro zrasli in bom lahko vajo ponovila.


2 komentarja:

Anonimni pravi ...

haha ti bom povedla, ko bom od frizerja-da boš opazla hahahaha
ja fajna od odzadi, kaj pa profil in od spredaj? hočemo slikce ;)
lepo nedeljo, jst jo spet piham na en hrib-tokrat brez sank, ker me bo drgač musklfibr pobral... t.

Tanja pravi ...

Meni je všeč!