ponedeljek, 5. januar 2009

brrrrr

Brrrr... Zeeeebeeee. Že dolgo ne tako. Prsti so še vedno ledeni. Termostat je na full. Pod toplo odejo sem se že stiskala. Sedaj se silim s toplim čajem. Kakšna žlička medu tudi pomaga. Baje.
Prosti dan sem izkoristila za smuko na Rogli. Mislim, da že nekaj let nisem videla tega dela Slovenije. :-) Sončka žal ni bilo tako zelo veliko kot pretekle dni. Pa zato ni bilo dolgih vrst pred vlečnicami. Niti na parkirišču.
Malo sem bila presenečena nad sidri. Saj sem že pozabila kako je, ko se moraš najprej psihično pripraviti na akcijo. S palicami v rokah upaš, da pravočasno ujameš sidro (in ga ne dobiš po glavi) ter si ga nekako spodviješ pod rit. Seveda pa je zelo pomembno tudi dejstvo, da se s sidrom pelješ sam. Drugače zna biti kriza. Drugače je na sedežnici. K sreči danes tovrstnih težav nisem imela. Mojstra, ki je stal ob vlečnici, sem lepo pogledala in vsak mi je pomagal pridržati sidro. Uffff.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Ojla!

Kaj jamraš... Nekateri med tednom nimamo prostih dni!:), ne pa da bi jamrali, da nas ze,mbe, ko gremo na prosti dan smučat!:) No razen, če si vzamemo dopust in nam ga zato ostane manj za poletje, ker tako ali tako nismo celo poletje doma:)

Vem kaj mi boš na to rekla... Lea bi šla pa d. študirat::)

Mal heca mora bit!

Lp Lea

Andreja pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.