sobota, 3. januar 2009

novo leto

Novo, sončno, malo mrzlo, polno upov leto je tu. Zaobljube so napisane. Dobra volja je tu. Energija za delo tudi (bolj ali manj; v eni noči se človek težko spremeni za 180°).






V prestolnici je bil včeraj še zadnji koncert, kjer nisem (nismo) smela manjkati.
Torej. Joksimović je (bil) ql. Škoda samo, da ne poznam njegovih komadov (razen dveh ali treh hitov, ki so btw res super). Ljudje okoli mene so peli (in me/nas v gužvi uspešno greli), jaz sem pa plesala in tako odganjala mraz iz čevljev.
Mogoče zvenim že kot obrabljena plošča, ampak meni je res všeč božična Ljubljana. Všeč mi je vrvež (včeraj nasmejanih) ljudi, štanti, kuhanček, okrasitev.
Pravljično.


Zdaj grem(o) pa naprej. Mogoče januar prinese kaj lepega. Kdo bi vedel ...

Grem. Sonček kliče.

2 komentarja:

podlasca pravi ...

Včasih pa se v eni noči tudi vse spremeni...na bolje seveda

Anonimni pravi ...

;-) morda