torek, 30. december 2008

smučanje

Sem mislila, da sem za letos zaključila z bloganjem... Očitno ne. Moram dodati še nekaj breathtaking fotk s Krvavca.
Letos sem se nekoliko pozno odpravila na sneg.
O nedojemljivi gužvi ne bom pisala. Tudi o dolžini vrst pred vlečnicami ne. To, da smo parkirali u p.m. bom preskočila.







Danes sem letela nad oblaki. In plavala po belih strminah. Se zabavala ob fajn družbi. :))))




Sonček dela čudeže. Napolni te z energijo (vsaj mene ...). Zdaj jo bo dovolj za celo prihodnje leto. Zlasti za prve tri (malo tegobne) mesece.

Lepo praznujte!!!

SREČNO!





2 komentarja:

Anonimni pravi ...

lepo, kje si pa ti? res, da sem te slikala bolj od daleč haha a ni tako slabo...v smučarski opremi si prav super! Lepo praznuj!!!! t.

Anonimni pravi ...

si nisem bila všeč :-)

pa pozdravi se za zvečer!!!