sobota, 20. december 2008

naveličana

Naveličana sem. Že četrti dan ždim doma in se "zdravim". Dva dni sem se "matrala" pod odejo, pila (prekomerno) količino vseh možnih čajev, vitaminov, limon, pomaranč ... Vse za zdravje.
Včeraj mi je že ratal prijeti v roke (po juhuhu času) knjigo, počistiti najhujšo svinjarijo in narediti božično dekoracijo. Prsti so zlati, prav tako sem naredila nekaj zlatih in srebrnih madežev po ploščicah v kurilnici. Hodniki so posuti z bleščicami. Hišo mi je končno le uspelo prezračiti. Torej, dekoracija uspela.
Podarjene Levške lučke že osvetljujejo ulico. Letos utripajo zvezdice v modri barvi. Samo še na smrekica mi manjka ...




Cel včerajšnji večer sem držala surlo, ker sem zamudila zaključek. Danes pa nadaljujem, ker sem slišala, da so se imeli super. Jankovič se je baje spet izkazal!


Upam na kuhančka ... baje je zelo priporočljiv za grlo!

In da se malo potolažim ...

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Tudi mene se nekaj loteva... Boli me grlo in malo smrkam, upam da le prehlad.

Lp Lea

Anonimni pravi ...

jaz sem bila na bolniški 3 dni :-(((
tudi jaz upam, da se te loteva samo prehlad :-)

Anonimni pravi ...

Jaz pa upam, da se je že ustavlo. Robčki so še vedno v obvezni opremi, pa kupla sem še eno škatlo lekadolov. Za vsak slučaj. Maja