sreda, 3. december 2008

boli

Prejšnji teden sem se s pamži odpravila do drsališča pred Maxijem. Kot večina, sem si tudi sama izposodila prevelike, mokre in zelo neudobne drsalke.


Med izvajanjem "trojnegaAndrejinegaakslazdvignjenonogo" sem poletela malo v zrak. Pristala pa s tazadno na (trdem!!!) ledu. Auuuuuuuuvaaaaa. Vse zvezde so se mi prikazale. Komaj se mi je uspelo pobrati in se nasloniti na ograjo. Nekaj minut sem samo globoko dihala. Ko je minila bolečina, pa sem odvihrala z drsališča. Olajšana sem si sezula drsalke.

Ampak zgodbe še ni konec. Tazadna me še vedno boli. No, trtica. Oh, ta naš nesrečni repek ...

Ironija. Mojih podvigov na drsalkah pa še ni videti konca. V petek grem ponovno preverjati trdoto ledu. Pa uganite kaj sem dobila pred dnevi za rojstni dan?! :-)

3 komentarji:

Tanja pravi ...

Dobr izgledaš!

Anonimni pravi ...

waw kaka fotka, mogoče bi jo pa uporabila za glasilo kot napovednik za novo športno rekreativno dejavnost za zaposlene ;)
t.

Anonimni pravi ...

draga fotografinja,
ti se kaj zafrkavi...
mene boli rt!