petek, 12. december 2008

luna

Brskam po spletu, če kje piše, zakaj je danes ekstra slab dan.
Čisto nič (mi) ni prav. Vse gre narobe. Že od trenutka, ko me je zbudila budilka.
Najprej mi je uspelo fino nahruliti očeta. Čeprav mi popravlja električno napeljavo. Me je kar debelo gledal. In si mislil: "baba tečna".
Potem sem ugotovila, da je bajta en velik smetnjak potreben čistilne akcije. Seveda mi je crknil zelo, zelo, zelo star sesalec. Drugače pa bi mi ga verjetno uspelo zlomiti ali kako drugače pokvariti. Jutri si moram kupiti novega ali pa se z metlo lotiti lova na prah.
Prejela sem tudi sporočilo, da je "delo", ki sem ga z eno nogo že pospravila v kanto, potrebno popravkov.
Prijateljica, ki naj bi me zvlekla na kuhančka, je podobnega (zadirčnega) razpoloženja. In dve sitni babi na kupu ... cccc, not good.

Jutri je nov dan.
Še minutko ...


P.S
Sestra me je pravkar razsvetlila, da je nocoj največja in najsvetlejša polna luna v zadnjih petnajstih letih.
Zdaj vem komu pripisati čudno razpoloženje.

LUNA je kriva!

Luna se bo prikazala tokrat za 14 odstotkov večja kot se ponavadi, svetlejša pa bo kar za 30 odstotkov. Vsak mesec Luna obkroži Zemljo. Danes se nam bo polna prikazala z najbližje točke Zemlje.
Luna se bo premaknila do točke, kjer bo le 356,613 km od nas, kar je 28,000 km bližje kot je ponavadi. Strastni zasledovalci nebesnih teles danes ne bodo razočarani, če le ne bodo oblaki motili vznemirljivega pogleda. Če bo danes vreme slabo, bodo morali počakati še naslednjih osem let, natančneje do novembra 2016. (vir)

3 komentarji:

Simona pravi ...

ok, jz sem pa brala v horoskopih, da bom mela včeraj zaradi lune ekstra slab dan (sploh mi rojeni okoli 11.6). No in me je bilo kar strah tega dneva, kaj se bo zdej za vraga zgodil, ufff! No razen eno urnega iskanja parkinga za večernega kuhančka in ekstra neproduktivnosti v službi, sem preživela jupi jej!!!

Anonimni pravi ...

aha to je blo to ;) t.

Anonimni pravi ...

saj vem, da sem bila sitna kot ... ;-)