sobota, 6. december 2008

lučke

Odštevali smo. 52 km lučk se je v trenutku prižgalo. Lučke bodo ves december osvetljevale center mesta, park Tivoli ter ljubljanski grad.
Kulturna prireditev Ljudje, prižgimo luč je posvečena spominu na dva slovenska klasična literarna velikana: v spomin Francetu Prešernu, največjemu slovenskemu pesniku, ki se je rodil na današnji dan leta 1800, in Franu Milčinskemu - Ježku, najbolj priljubljenemu slovenskemu humoristu vseh časov. Ježek je bil tudi avtor pesmi, po kateri je prireditev dobila svoje ime, piše na spletnih straneh MOL. Ob zaključku prireditve so se hkrati prižgale vse lučke v mestu. (vir)

Vsako leto sem si prižig luč ogledala na televiziji in zavistno opazovala ljudi, ki so lahko v živo spremljali omenjeni dogodek. Ha, letos pa sem se med tisočero množico drenjala tudi sama. Tisti trenutek mi je bilo prav figo mar za globalno segrevanje, onesnaževanje, delo, realnost ... Preprosto sem uživala v danih trenutkih.
Po "osvetlitvi" pa bi jo z veseljem mahnila še na kuhančka. Če bi lahko.
No, mogoče pa tudi ne. Mislim, da se je bilo v sredo skoraj nemogoče (mirno) prebiti do štanta in se v miru poveseliti. Verjetno bi zelo kmalu izgubila potrpljenje in še koga kam poslala ali celo nehote spotaknila. :-)
Nekaj utrinkov mi je uspelo tudi pofotkat. Pravkar sem ugotovila, da moj telefon pač ni primeren za nočno slikanje. Kljub težkemu delu - fotografiranju z mobilnikom med množico, poskakovanju, v upanju, da bom ujele še ljubljanski grad, tri smreke in Tromostovje ob enem, je rezultat zelo meglen.
Nekaj teh zmazkov, kjer naj bi bili vidni kromosomi, DNK, z veseljem delim z vami.



Priredive v Ljubljani sem že naštudirala. BTW - 2.1. bo Joksimović. Če koga zanima ...
Hmmm, tudi Maribor mi je blizu. Vsaj geografsko. Ziher ponuja pester program prireditev. Grem pofirbcat.

Ni komentarjev: