ponedeljek, 29. december 2008

leto 2008

Pišuka, saj ne moram verjeti, da ga je že konec. Vsako leto gre hitreje. Mislim, da je moj časomer malo "pokvarjen". Letos je neverjetno hiter. Prehiteva. Za prihodnje leto zagotovo potrebujem nov in kvaliteten (!!!) IP. :))))

Če se je začelo malce klavrno, otožno in neperspektivno (besede na d. si ne upam omenjati), pa se vsaj končuje veselo in srečno (no, bolj ali manj).
Eden večjih dosežkov, na katerega sem zelo ponosna, je definitivno konec desetletnega prijateljevanja s cigareti. O tem nisem veliko pisala, saj se vsak dan znova borim, da si ga ne prižgem. Še vedno je težko. Po duši ostajam strastna kadilka.
Za mano je veliko dobri žurov, različnih seminarjev in tečajev, potovanj (še posebej Cuba- "La Mayor de las Antillas", es un archipiélago formado por una isla principal llamada Cuba...; nimam pojma kaj piše, sliši se pa lepo; morda me drugo leto čaka tečaj španščine), življenjskih odločitev (kako se pa tole resno sliši; ni tako mišljeno), kakšno popravilo avtomobila...

Danes sem srečna. Obdajajo me prijatelji, ki jih imam zelo rada.

Verjamem, da je pred mano eno lepo leto, polno novih uspehov, potovanj in ljubezenskih dogodivščin.

Šmrk, šmrk, pa sem spet mal pocukrana. Kot vsako leto. Pa še Titanic gledam... Pravijo, da so solze posebno zdravilo... Leonarda pa se itak nikoli ne naveličam...


Ni komentarjev: