torek, 27. januar 2009

čaroben dan

Dan je naravnost čudovit. Čaroben.

Kako lepo sneži ... Kar ne morem odvrniti pogleda. Že celo jutro se naslanjam na okensko polico in bulim skoti okno. Opazujem bele snežinke, ki padajo na zemljo.
Z enim očesom pozorno opazujem tudi cesto in po tihem molim: "Samo ceste ne pobeli!". :-)))

En čin se mi mudi v službo.
Želela sem samo povedati, da je danes Čaroben dan. Vsaj zame.
Kljub temu, da še ne vem kaj (mi) dan prinaša. :-)
Glede na včerajšnjega-ziher kaj zanimivega.

P.S. (22.24) Nekje na poti v službo, v enem izmed trojanskih predorov sem na Valu 202 ulovila pesem Vsi ljudje hitijo (Naca Falk), kar mi je še dodatno polepšalo dan. :-)
Mater sem (danes) pocukrana. ;-)



2 komentarja:

Tanja pravi ...

p.s.
ampak po cestah ne ravno (hitijo), a?
Sneg....?

Andreja pravi ...

Tanja: ne, ne, seveda NE. :-)

mi je že žal, da sem včeraj opevala dan-danes sem jo že dobila s kolom po glavi! p.... mulci :-)