nedelja, 18. julij 2010

na morju


Kako čas beži, ko (mi) je lepo.
Ni lepšega kot jutranja kavica na terasi. Na svežem kruhu, ki se kar stopi v ustih (in ne, seveda ni zdrav, saj vem ...ampak me ne briga), na debelo namazana nutella. To so malenkosti, ki me razveseljujejo na morju.
Te dni se potikava po Murterju. Letos sem si zaželela (na) otok v Dalmaciji. Našla sva simpatičen apartma. Še bolj pa mi je všeč plaža. Vsak dan pirčkava pod borovci, se greva nudlčke, tekmujeva kdo bo na plažo pritovoril težjo/debelejšo knjigo, kuhava (in to precej dobro). Ne morem se najesti svežih fig (njami). Čeprav sproti skrbim, da mi jih ne zmanjka. Zvečer me čaka (baje) ribja večerja. Večina bi si obliznila prste, jaz pa upam ... na najboljše. (karkoli že to pomeni pri ribah)
Letos celo nisem podobna rdečemu ražnjiču. Prakticiram senčko in kremo s faktorjem.
Kako zlahka bi ostala nekje na Jadranju še kakšen mesec (in več).

1 komentar:

Tanja pravi ...

Se ti bere, da pišeš srečna :)
fajn!