sreda, 28. julij 2010

cold feet

Danes niti štrikane nogavičke ne pomagajo. Že od jutra se me loteva omedlevica, zaspanost, črviči me v trebuhu, bolijo me mišice (no, ok, to je od teka) ... in še bi lahko naštevala. Razpoloženje pa variira. Skala se nekako premika od zelo slabo do slabo.
Pa saj je vsako leto enako.
Diagnoza: potovalna mrzlica.
Oblačila so že pokupčkana. Nahrbtnik pripravljen. Zobna ščetka tudi. Dilema ostala pri izboru knjige in hlač (ene so preveč). Še nekaj malenkosti vržem not, pa je. Se mi zdi, da sem že prau fajn zverzirana. Ne pretiravam (več). Zdi se mi, da bo tokrat del nahrbtnika ostal celo prazen. No, samo v eno smer. Nazaj bom gotovo prinesla nabito polnega. Upam, da s kakšnim praholovicem manj. :-)

6 komentarjev:

Simona pravi ...

Ful se fajn mejta!!! komi čakam zgodbice o novih dogodivčinah!

Saša pravi ...

kdaj pa odrineta? in še bolj pomembno... kdaj prideta nazaj z reportažo? :)

uživajta!!

andreja pravi ...

v petek letiva, domov prideva pa 23.8. reportaza bo na trictracu, ce bo le cas :-))))

Urša pravi ...

Supeeeeer, uživejta maksimalno. Ko prideta nazaj pa potopisno predavanje.

Lep pozdrav, Urša :))

andreja pravi ...

zmenjeno!

Anonimni pravi ...

OOOOOOOOOOO, kam pa potuješ?
Verjetno si že tam. Sem firbec, a ne? SEJ bom prebrala. To je pa ziher kam daleč. Pa srečno. :) Maja