ponedeljek, 27. avgust 2007

bubana ...

Ali lahko zboliš "sredi" poletja?! Vsi (zdravi) ljudje v teh dneh lovijo še zadnje poletne sončne žarke. Kako sem jim nevoščljiva. Mene pa boli glava, teče mi iz nosa, tečna pa sem tako, da grem še sama sebi na živce. Ja, tudi to je mogoče. Mogoče sem prehitro upala na še kakšen dan morja. Pišuka. Vse se je zarotilo proti meni. Za mano je še prvi dan službe. Skratka, počutim se za en k.

P.S. Nič pa ne bi imela proti, če bi me kdo malce potolažil, mi prinesel čaj v posteljo ...

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

držim pesti za čimprejšnje okrevanje.
In ne, imaš prav: poletje ni narejeno za biti bolan.
Kje je tu pravica, a ne?

Anonimni pravi ...

kar koli bi napisala bi bilo... asinum asini fricat... po domače: osel se zajcu smeje, da ima dolge ušese!!! BOGA!!!