ponedeljek, 27. avgust 2007

deeeeeeeeeeelam

Deeeeeeelam, deeeelam, delaaam, delaaaam, delam kot zamorc. Ja, res je!

Pred mano je novo šolsko leto. Na netu sem našla simpatičen slogan. Se mi zelo dopade.

Dokler se bo moj šef obnašal, kot da veliko zaslužim,

se bom jaz obnašal, kot da veliko delam.

... da boste (vključno z mano) lažje preživeli teden!

Delam kot zamorc

Delam, delam,
delam, delam, delam,
delam kot zamorc.


Imam roke, imam glavo,
tretjino svojega življenja
ponujam najboljšemu ponudniku.


A kamorkoli pridem,
kamorkoli grem,
kamorkoli se obrnem,
dela zame ni. Delam, delam, …


Ko pridem zvečer domov,
kaj na rečem otrokom,
naj si odrežem roko in rečem:
Nate, najejte se deca.


Pa čeprav jaz lahko.

6 komentarjev:

Tanja pravi ...

Imaš še kakšno pesmico za lažje prenašat učenje ?

Andreja pravi ...

bom brskala po netu vso noč... neki bom že našla :-)

Andreja pravi ...

nekaj sem nasla...
NASVETI ZA LAŽJE UČENJE!
Izpij kozarec čiste in hladne VODE. Kozarec si lahko tudi postaviš na mizo, tako da boš stalno po malem srkal. Voda je že od nekdaj pijača zmagovalcev.
VEČ NA: http://www.otroci.org/php/nasveti/onecategory.php?collectz_cat=77

Andreja pravi ...

Edini problem pri naših možganih je pravzaprav ta, da smo jih dobili brez navodil za uporabo – lahko imamo doma najboljši računalnik, če pa ga ne znamo uporabljati, bo za nas nekoristna škatla, dosegli bomo bistveno manj, kot zmoremo.

Da možgane spravimo v pogon in znamo izrabiti njihove sposobnosti, moramo ugotoviti, katera so naša močna področja. Pogosto dolgo živimo v zmoti, da za nekaj nismo sposobni, še posebno, če česa ne maramo preveč.
več na: http://www2.arnes.si/~omirnanm/STRAN/Inteligence/kako%20se%20uciti.htm

Tanja pravi ...

Andreja, hvala za trud!

Vodo jaz tudi sicer ves čas pijem zraven... Ima pa še en koristno posledico, ki ni omenjena v sestavku: potem lahko hodiš pogosto lulat (in proč od knjig :)

Anonimni pravi ...

sem se ful nasmejala pri tej objavi :D
Sploh pa ne vem kaj se smejim, ko pa se mam tut js za učit.
Tako da so nasveti bili dobrodošli.