torek, 21. avgust 2007

definitivno "matranje"

Po desetih dnevih lenarjenja, mi je danes celo uspelo "prilezti" na Grmado (718m). Iz mene je dobesedno teklo. Ali ti lahko kaplja iz uhljev?! Če bi me kdo polizal po koži, bi bil ziher vinjen (moje telo se počasi čisti). HAHA
Celo pot sem si potiho govorila: "Andreja, YOU CAN DO IT"!!! Nekje pod vrhom me je prehitela punca, ki je skoraj tekla navzgor. Bila je kot srnica, s takšno lahkoto je hodila. Kar obstala sem. Joj, sem ji zavidala. Kot nekateri veste, sem v določenih situacijah v življenju "obsedena" s časom. Tako sem danes potrebovala eno urco (in veliko napora), da sem dosegla vrh. Če je morda kdo slišal (prekomerno) zvonjenje zvona z Grmade ... priznam, jaz sem bila. Seveda pa sem pozvonila tudi zate!

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Andreja, YOU CAN DO IT!!! Every day!

In hvala, da pozvonis tudi zame :)

Unknown pravi ...

Andreja, če nobeden ne žrtvuje pohvale za vse tvoje potne srage jo bom pa jst!

PRIIIIIIDNAAAAAAA ANDREJA!!!! Tako se dela! Kdo bo koga? Gora tebe al ti njo?:)))Le tako naprej!

Ej, veš, da se mi zdi, da sem v LJ slišala neko čudno zvonjenje...hehe....

Ajde, Celanke....držte se...se vidmo kej!

Anonimni pravi ...

Pridna! Ful!

Anonimni pravi ...

Bravo Andrejcek, sej ves, da bo vsakic lazje! Me lahko kdaj sabo vzames :)
Pozdravcek simona

Anonimni pravi ...

Simona, z veseljem te povabim na Grmado.Ko bos eno soboto/nedeljo doma ... GREVA; pa še kakšno kuro prepričava, da gre z nama...haha
andreja

Anonimni pravi ...

se pustim prepričevat... Nina