ponedeljek, 27. avgust 2007

POGLEJ V NEBO

Pravkar sem prejela tole obvestilo od Tomaža.

V ponedeljek 27. avgusta ob 00.30 poglejte v nebo. Planet Mars bo najbolj osvetljen na zvezdnem nebu. Velik bo približno tako kot polna luna (sicer bo en dan kasneje še polna luna).To se bo torej zgodilo 27. avgusta točno pol ure po polnoči. Mars bo takrat oddaljen 34,65 milijonov milj od Zemlje.
Ne zamudite tega prizora! Z golim očesom se bo zdelo kot da ima Zemlja dve luni!!! Naslednja priložnost za videti tak prizor se predvideva za 2287. leto. Zato podelite to informacijo s svojimi prijatelji, ker najbrž nihče, ki danes živi, ne bo mogel tega prizora videti dvakrat.

Lep večer in uživajte v pogledu.

6 komentarjev:

Tanja pravi ...

Sis, zbudi me za ta veličasten dogodek! (Zdaj grem namreč spat.)

Upam, da ne bom začela lajati ob takšni prisotnosti polnih krogel na nočnem nebu :)
Ln

Andreja pravi ...

sem te hotla zbuditi...jaz nisem videla NIC! pa drugic, al pa ne!

Anonimni pravi ...

Nič nista zamudile, ker ta mail, ki je krožil naokrog, je nateg.
Je pa tako suvereno napisan, da vsak najprej pomisli, da bosta res 2 luni na nebu.
Potem pa če mal pomisliš, vidiš, da se to ne more zgoditi.
mars je definitivno predaleč za kaj takega.
Sploh sem pa včeraj slišala tudi strokovno razlago neverjetnosti tega pojava. Pa žal danes ne morem obnovit. :)

Andreja pravi ...

WTF?! KAJ???? Neeeee. No,pa so me nategnal...

Anonimni pravi ...

tud jz sem cist paf,sem hotla gedat pa je bilo oblacno. no se dobro da si nisem kratila spanca. Uf, kako smo dojemljivi za vse kar nam recejo...

Anonimni pravi ...

uf... pa ne, da je tudi meni ratal objavit komentar... to so pa bile muke:)
sicer je pa vsaka stvar za nekaj dobra... sedaj lahko izpadem kot jako pametno bitje- kot, da sem vedela, da je to cisto nemogoče... JA! še sreča, da nisem mogla objavit komentarja:)
Nina