nedelja, 2. september 2007

KDO JE ANA V.?

Torej, Ana je prijetno, mlado dekle. Odprta. Gobčna. Brez dlake na jeziku. Seksipilna. Brez predsodkov. Ima dober stil oblačenja. Vedno najde kakšne odpiljene čevlje. Stilsko zna urediti vsako žensko ali moškega. Poskočna, mlada Primorka je vedno nasmejana, zanimiva in ima vedno na zalogi kakšno spicy zgodbico. Vedno dobre volje.

Ana je dekle, s katero sem preživela sedem nepozabnih večerov in nekaj popoldnevov v Zrćah. Ja, Zrće so še vedno aktualna tema pogovora.

Bere moj blog. Tako je tudi nastal tale post. Bila je malce užaljena, ker je nisem niti omenila tukaj.

Torej Ana, zelo bi mi bilo žal, če te ne bi poznala. Hvala za lepo četrtkovo popoldne. Ja, Kopru »prav nč ne fali«.


10 komentarjev:

Anonimni pravi ...

no, ana, kje si zdej, da se javno zahvališ za prispevek posvečen samo tebi;)
se hecam.. fino je, ko spoznaš koga na novo, s katerim se zaštekaš.

Anonimni pravi ...

ja, Andreja... to si pa ful zadela... se bi kr strinjala:) Pa še več takšnih izletkov na primorsko- seveda z mojo malenkostjo :)(nina)

Andreja pravi ...

z veseljem te vzamem s sabo... ce si bos kdaj vzela cas ...

Anonimni pravi ...

ju hu hu!!!!(nina)

Andreja pravi ...

ja, ampak ti si kar zaposlena ...

Anonimni pravi ...

A... čutim sarkazem!
SARKAZEM-zma m (fr. sarcasme iz lat. sarcasmus iz gr. sarkazein- gristi v meso; razparati, razmesariti) ujedliv, strupen posmeh; pikra, posmehljiva pripomba...
(Nina)

Andreja pravi ...

hm, jaaaaaa :-)

Sofija pravi ...

No? a ti je treba tega?????

Andreja pravi ...

aha ...
BUT ... saj te bom se vedno povabila na izlet... ceprav dvomim, da se mi bos pridruzila :-)
s tem tudi zakljucujem debato (z moje strani seveda)
lp

Sofija pravi ...

uuu... a sedaj pa smo že jasnovidni! :) Al pa smo nekateri predvidljivi:) Pustimo se presenetiti!!!!!