sobota, 15. september 2007

nov konjiček???

Pride dan, ko lahko po več ur (beri: cel večer) preždim za računalnikom. Kaj delam? Odkrivam nove bloge. Če sta mi stil pisanja in vsebina zanimiva, dodam blog pod "Add a Favorite". Včasih se mi zgodi, da najdem kakšen res hud blog, ki mi ga uspe "izgubiti". Ampak ni panike, naslednji dan ga spet "najdem". Med prebiranjem blogov, sploh pa komentarjev, sem ugotovila, da se skupine ljudi med seboj "poznajo" (vsaj navidezno). Kaj vse si (ne) napišejo!?!
Pred kakšno uro sem tako naletela na blog Klincanje in se zamislila nad objavo Kdaj blog postane dolgočasen ((tudi) avtorju samemu)? Našla sem se že v prvem odstavku: "Avtor ne skriva svoje identitete in se predstavlja s svojim pravim imenom in priimkom. Sčasoma vidi, da prispevke komentirajo prijatelji iz t.i. resničnega življenja." Hmm, z mano je očitno nekaj narobe?! Neeee, ni. To sem pač jaz.
... ali pisati osebne stvari, v katere se lahko vsak vtakne, ali pa se distancirati od tega in pisati o stvareh, ki bi zanimale se koga drugega, nakljucnega bralca recimo.. nekateri, ki se jim bolj malo dogaja v zivljenju, seveda pisejo svoje osebne stvari ...
Jebi ga. Moj blog pač ni namenjen naključnemu bralcu. :)

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Ja, a to zdej pomeni, da ne smem več komentirat al kaj? ;))
Tut js se včasih zaklikam med blogi, ampak redna obiskovalka pa ostanem bolj kot ne le pri tistih, katerih avtorje poznam.
Tk da se me ne boš tako lahko znebila;))

Anonimni pravi ...

Hej, Andreja!
Ti pošiljam blog od brata...
savinjcan.blogspot.com, pa še bbshow.si (al pa com) (oprosti za tako zamudo, sej veš, ni cajta:))
Vidiš, js sm še pa kr ena tistih, ki zapravlja denar na kafetkih, se tm vse zmenim, pa ni časa za računalnik...:)
Drugač se mi pa zdijo blogi fajn, zabavne teme, včasih kej pametnga prebereš, se mal zamisliš...
Spet težim...lep vikend, pa cmok cmok tideja

Andreja pravi ...

neeee, prosim komentirajte se naprej!!!
najlepse pri pisanju blogov so komentarji :-)

Sofija pravi ...

Jebi ga. Sam men je fino prebirati tvoj blog!

Kdo pa je rekel, da ima tip prav? To je pač njegov vidik. Za koga pišeš blog? Pa ja, za frnde, mimoidoče... v prvi vrsti pa za sebe.

Keep on the good work:)