sreda, 5. september 2007

balkice ...

Za vse ljubitelje fimo mase … V KL sem našla "štant", kjer sem (beri: Tanja) poslikala izdelke, ki jih žal (še) ne znam narediti. Mogoče se kdaj naučim …









P.S.
Tudi bolj ekonomično pripenjanje slik mi ne gre ravno najbolje. Pomoč?!

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Aaaa, zdaj mi šele postaja jasno, kako zelo si ti uživala na potovanju.. ;-)
Kaj zdaj boš vsak prosti dan posvetila tuhtanju, kako za vraga jim je uspelo naredit vse tiste okraske?

P.S. o popanju slikc na blog žal nimam pojma..

Anonimni pravi ...

Aja, pa še to.. kaj so to 'balkice'?

Anonimni pravi ...

Andreja!
zelo razumem tvojo stisko, tako pri ustvarjanju nečesa drugje videnega kot tudi pri težavah s postavljanjem slik na blog. jz probam dat eno levo in eno desno in ponavad gresta pol dve mali skupaj. upam da ti rata!

Andreja pravi ...

"balkice" so umetno narejene kroglice za nakit ...

ja, glede pripenjanja slik... tud jaz imam težave... sem hotla prilepiti tri slike v eno vrsto ... hm, pa ne gre. Vse mi pomeša, nameče ... ojoj, bi rabla instrukcije :-)