četrtek, 6. september 2007

PRVI ŠOLSKI DAN

Za mano je uspešen delovni teden. V skupini imam samo enega novinca. Prijeten fant. Kar se tiče mojih (ostalih) »zlatih« otrok, me obdajajo zelo pozitivni občutki. Seveda se zavedam, da sem spočita, in da je za mano šele prvi teden. Upam, da ne bom že oktobra drugače piskala.

V ponedeljek me je zmotilo tisoče rumeno-oranžnih pik.

Saj veste, prvi šolski dan, otroc`, evforija … Toooliko stvari za vprašat, se pogovorit, napisat, izpolnit … Ampak neeee. Jaz sem prvi dve uri drgnila učilnico. Že meseca junija jo je naš pleskar zelo lepo pobarval. (To, da so žeblji ostali v steni in jih je prebarval, ne bom posebej poudarjala.) Izbral je lepo rumeno in oranžno barvo. Tako te ob vstopu v učilnico obsije sonček. Zelo lepo. Seveda se pri beljenju pohištvo umaže. (Verjetno ste vsi že kdaj čistili doma). Fino je, da pobrišeš čim prej, da se barva ne zasuši. No, jaz sem kot norec drgnila po vrhu pohištva zasušeno barvo. Ups, nekdo pri nas ni opravil svojega dela. Jezi me to, da sem ga opravila jaz, pa to res ni moje delo. Da ne bo pomote, NOBENO delo mi ni izpod časti!!! Jezna sem (bila) nase, da sem si to dovolila.

Hm, ja, takle mamo pr nas na Levcu.

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Hei!

Teb gre pa fajn, da že maš v četrtek konec delovnega tedna:>. Upam da bodo tvoji otroci pridni celo šolsko leto in ne samo prvih nekaj dni:>

Lp, Nives

Andreja pravi ...

saj sem ze najinima sestrama povedala... prepiši se na defektologijo... se imas cas :-)

Sofija pravi ...

Ja, bogo dekle... tako grdo te imajo na Levcu! Kaj pa čistilke pri vas porečejo na vse to?