petek, 3. april 2009

njami

Prijatelj, kuharski mojster, me (in še nekaj kur) je povabil na svečano otvoritev Gradu Laško (Grad Tabor Laško Žonta).
Trlo se je fotografov. Povabljenih pa je bilo (za moj okus) ravno prav; če bi jih bilo več, bi se že gužvali. Kralj in kraljica sta se sprehajala med gosti, viteza na konjih sta nas pričakala pri vhodu in mečevalca sta poskrbela, da nam je zastal dih.

Zdaj pa k bistvu-kulinariki. Nimam besed. Še zdaj si oblizujem prste. Kar odlepiti se nisem mogla od "sladkega" radiča (radič, med, koščki jabolka, oreh). Poskusila sem tudi hobotnico in brancina (na ??? način). Njamiiii!





Našla sem plac za (svojo) poroko. Prav tako sem si izbrala poročno obleko (eno izmed predstavljenih na modni reviji) . Vrhunski kuhar je moj zelo dober prijatelj. Z organizatorko sva se pa skupaj igrali v peskovniku. Podrobnosti (kot je npr. ženin) pustimo pa za drugič. :-)))))))

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

ja me veseli da si ze napisala.....

Anonimni pravi ...

ja kaj pol, enga princa ti mormo zrihtat, če s že vse naštudirala :)

sem pa razmišljala, ko s mi razlagala o kačah in podobnih bitjih-meso??? škoda, ker bla otvoritev pred veliko nočjo...dobro, da so meli radič haha t.

andreja pravi ...

ma ja, princ-to so samo še malenkosti :-))))
pa hobotnico sem tud probala :-)