petek, 3. april 2009

neustrezna

... za krvodajalsko akcijo.
V času srednješolskega guljenja klopi sem komaj čakala, da dopolnim težko pričakovano osemnajsto leto. Polnoletnost mi je takrat (med drugim) prinesla možnost, da sem lahko darovala kri. Opravičena odsotnost od pouka je bila dobra motivacija. Mislim, da se takrat nisem kaj pretirano poglabljala v sam namen krvodajalske akcije. Sem pa izvedela krvno skupino (0). Do danes sem seveda na to že pozabila in vsem razlagala, da sem A. :-) Se zgodi.
Tako sem se po več kot desetih letih odločila, da danes ponovno darujem kri.

Žal. Danes sem bila neustrezna. Poletno potepanje po svejtu je pustilo svoj pečat in podaljšalo možnost darovanja krvi še za nekaj mesecev. Nizek pritisk (po mnenju zdravnice) je dodal piko na i.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

ja in smešno, da prav noben od nas štirih ni bil ustrezen, smo se pa fajn namalcal (po levško) haha t.

andreja pravi ...

hehe, to pa tud drži :-) pa še v prst so nas zbodli, auč :-)