torek, 31. marec 2009

smeh ni greh!

Današnji večer sem zaključila s smehom.

Vid Valič, Vanči Žorž in Dušan Tomič so se izkazali na odru. Predstavo so prilagodili publiki - za mlade. ...po duši. :-)

Mladenič, ki je na (ne)srečo sedel poleg mene (ni bil Tomaž), je moral prenašati moje histerično smejanje, krohotanje, neprestano ploskanje, komentiranje, vreščanje, poskakovanje...


Vedno sem za-smeh, standAp in seveda Vida. He`s my favourite. :-)))))


4 komentarji:

Nives pravi ...

Kje si pa gledala?

Nives

andreja pravi ...

DD Bežigrad-sem šla z mulci :-)
ti drugič povem, boš šla zraven

Anonimni pravi ...

haha te kar vidim, našim pa nč jasno. po moje niso kaj dosti štekal ne njih in ne tvojga naudušenja ;) a so ponavljal za tabo :) t.

andreja pravi ...

nisi videla izrazov na obrazih :-))))