torek, 10. marec 2009

Andreja in kuhanje

Ne gresta preveč skupaj!
V moji kuhinji se dogajajo čudne stvari. Štedilnik in pečica sta začarana.

Nikoli nisem blestela za štedilnikom. Kar pripravim, je ponavadi užitno. Ni pa odlično. Mal več Jamija in situacija se lahko kar hitro spremeni. :-)
Dvajset let sem potrebovala, da sem naštudirala kuho "na plin". Po novem imam steklo keramično ploščo. Njeno muhasto delovanje me vsakič znova preseneti. Če ne zapali, pa ziher poskrbi, da kaj prekipi. Znova in znova. Da o drgnjenju niti ne začnem. Na mojo se vse prime. Vsaka kapljica vode pusti pečat. Pa saj to lahko samo drgneš. No, če želiš, da se sveti. Zlasti, če pričakuješ obisk.
Tudi pečica ima svoje kaprice. Vsake toliko časa se odloči, da mi bo serijo muffinov zažgala. Še prej pa speče jabolčno pito, po kateri si še vedno oblizujem prste!

Nasvet. Temno rjavi (zažgani in presušeni) muffini niso (takoj) za v koš. Služijo lahko kot odlična dekoracija. Samo paziti je treba, da jih kdo zaradi vljudnosti ne poskusi. Obstaja velika nevarnost, da si zlomi zob.

1 komentar:

Unknown pravi ...

andrejči, ne se sekirat-se zgodi-tud jaz sem zadnjič en tak čudn peciv spekla-drgač je pa fajn met kak zvezek in si napisati preizkušene recepte do zadnjega detajla (čas kuhanja, vretje, št. gretja na keramični ploščici...)-pa nimaš potem kaj zgrešit maja