nedelja, 22. marec 2009

rana ura-zlata ura

Zame je rana ura že 7.30 zjutraj.
Včeraj zvečer me je prijatelj prepričal, kar ni bilo niti tako težko, za jutranji pohod na bližnji hrib. Ko sem preživela jutranje bujenje, me je sonček dokončno prebudil in (skoraj) brez slabe volje sem se skobacala iz postelje.

Mater sem sopihala. :-) Je kar izziv dohajati človeka, ki prekipeva od energije.

Do danes sem tudi živela v prepričanju, da je osma zjutraj relativno zgodnja ura za hribolazenje. Ups, sem se uštela. Komaj sem našla parkirno mesto. Nekaj časa sem celo sumila, da je danes kakšen organizirano pohod. Pa mi je prijazna gospa povedala, da verjetno ne, in da so ljudje pač prišli malo na zrak.


2 komentarja:

Anonimni pravi ...

hhahaahahhahhahhhah,te kaj noge bolijo

Anonimni pravi ...

jp ;-)