ponedeljek, 2. marec 2009

apčih (again)


Za mano je teden dni dopusta. Počasi se psihično pripravljam na "prvi" delovni dan. hehe, ne, ne, saj ne. Pretiravam. Saj ni tako hudo. Kriva je lenoba. In zdravje. Nekoč sem nekje prebrala, da naj bi človek prebolel od 2-6 prehladov letno. Zelo se trudim, da ne odstopam od povprečja. Kljub različnim žavbam, ki se jih letos poslužujem, vsak drugi mesec šmrkam.

Te počitnice sem (malo) posvetila tudi razvajanju. Po juhuhu letih (se ne spomnim točno) sem pristala v savni. In sploh ni bilo švoh.
Savna mi nikoli (???) ni bila ravno pri srcu. Ko mi je kdo omenil savno, me je najprej obdal klavstrofobičen občutek s pridihom otežkočenega dihanja. Zdaj pa uživaj. Japajade.


3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Ha,ha se ti lahko kar pridružim v "apčih" dialogu. Za savno sem pa vesela, da ti je všeč...verjetno je popolnoma nemogoče dihati s prehladom v savni, če si pa zdrav je pa superca, a ne?
LP Bojana

Anonimni pravi ...

ja jo morm pohvalit se je zelo pogumno drzala v savni, sicer je pa imela izkuseno pomoc, haahhah, lp Zmago

Anonimni pravi ...

Jojojoj! Bo treba malo bolj pazit in se bolj oblačit, ne pa trebuha in ledvic kazat ;)
Sicer pa preizkušen recept, ki ga velja upoštevat: Vsako jutro en štamprl, pa bo!

Lp,