sobota, 14. marec 2009

upihnila sem svečko

V petek je minilo natanko leto dni odkar sem prižgala zadnjo cigareto. Kar s ponosom sporočam.
Kako lepo bi bilo, ko bi lahko rekla, da je mučnega odrekanje konec. Ampak temu ni tako. Sploh ne. Cigaretni dim mi še vedno diši. Želja po dimu še ni usahnila. Še vedno me stisne. Ne več tako pogosto kot sicer, pa vendarle.
Upam, da je pred mano še eno leto brez cigarete!
Diiiiši, uf, kako diši. Upam, da ne za vedno!

p.s.
O težavah (kilogramčki in prebava), ki spremljajo prenehanje kajenja, pa kdaj drugič.


3 komentarji:

Anonimni pravi ...

čestitam, res sem ponosen nate.... , bos zdrzala bos videla...Z

Anonimni pravi ...

:-)
baje so že obupali nad mano...
v prvih nekaj mesecih pa me niso niti resno jemali!

Anonimni pravi ...

bravo bravo! a tolk časa je že :) kolk šiba cajt... mogoče b mogla jst tak podvig nardit s sladkarijami, bi blo koristno :) t.