sobota, 7. marec 2009

končno on time

Po dolgem času mi je uspelo, da sem bila na parkirišču zgodnja. Smuči in pancarje sem že prejšnji večer zložila v avto. Skrbno sem si pripravila še vso ostalo opremo. Tako bom (in tudi sem) pravočasno vstala, v miru pokafetkala in se odpravila od doma. Kaj naj reče-bilo je lepo jutro.
Smučišče Golte je za afž dan presenetilo ženski spol z brezplačno karo. Juhej.
Torej, enkrat za spremembo sem bila na smučišču točna. In glej ga zlomka. Ker je bil petek in zelo malo ljudi, je tudi gondola vozila točno-ob uri. In sem čakala. Spet. Kot ponavadi. :-)
OK, še vedno je bilo lepo, čeprav male megleno jutro.
V popolni bojni (smučarski) odpravi sem se pognala do prve sedežne (hehe, kot da jih je toliko). Šment. Spet sem čakala. Dvajset minut čez deveto je delavec še vedno čistil posamezne sedeže.
Ko mi je končno uspel prvi spust po hribu, sem ugotovila, da je na progi 10 cm novozapadlega snega. Dva spusta je bila vožnja še zanimivo (milo rečeno), potem pa se je užitek počasi spremenil v matranje.
Hm, kaj čm. Mal dnarja mal muske. :-)
Ne, ne. Pozdravljam takšne akcije!

Ni komentarjev: