torek, 17. marec 2009

važička



Dopoldne (pred službo) mi je uspelo skočiti na Krvavec. Uf, kakšno vreme sem natrofla. Odlične proge. In po naključju sem bila ob 9.00 že na smučišču.

Meni osebno se je blazno težko odpraviti od doma. Kamorkoli-na sprehod, tek, pijačko ali pa tudi na potovanje. Ko pa mi uspe prestopiti prag, sem na konju. Pogostokrat potem jezno piham, zakaj za vraga se nisem spravila iz bajte že prej!

Po božanskem dopoldnevu mi je nekoliko suhoparni sestanek minil presenetljivo hitro (akademskih 15 je tudi pripomoglo), problemi v službi pa so se mi zdeli minimalistični.

Vsekakor nameravam tovrstna dejanja ponoviti!



4 komentarji:

Nives pravi ...

Ti kar zavidam....

Anonimni pravi ...

drugič grem stabo :) t.

Unknown pravi ...

kak fajn-8 ur lepega, 8 ur službe, pa še nakaj za počitek-bravo

Anonimni pravi ...

Tamara, drugi teden-ko bo sonček!