sobota, 18. april 2009

že drugič ta teden

V enem tednu dvakrat. Po Tivoliju. :-)
Dopoldne sem odtekla desetko za noske. In zase.
Bilo je luštno.
Na samem kraju dogajanju sem pogrešala musko, kakšnega napovedovalca in noske, seveda! Nekje pri parkirišču so stale tri punce z rdečimi noski. In potem vse tiho je bilo. Škoda!
Drugače pa mi je bil sam koncept Formaratona prav všeč. Tekel si lahko: zares ali za zabavo, hitro ali počasi, zjutraj ali popoldne, 8 ur ali samo en krog ali pa s postanki in druženjem...
Med trimčkanjem po Tivoliju me je vmes še malo opralo. Mini(!) ploha mi je očistila avro. :-) Ko si prešvican, pa hladen tuš itak paše.
Danes se je po parku teklo kroge. Kar zna biti malo sitno. Drugi krog se ti obupno vleče. Pred vsakim (minimalnim) vzponom že veš kako hudo bo. Ko pa te taisti možakar prehiti trikrat, pa tudi motivacija "malo" pade. Še zdaj vidim njegove živo zelene hlače. :-))))))

Ni komentarjev: