sobota, 4. april 2009

vrtnarka...kao

Lepo vreme in slaba vest sta me pognala na delo-pozno popoldne sem se spravila okopavat gredico. Da bodo rožce bolj rasle. Med prekopavanjem zemlje z mini (!) motiko sem se trudila, da nisem preveč poškodovati listov tulipanov, ki sem jih na hitro in šlampasto posadila jeseni. Tako so, nč preveč lepo, nametani po gredici.
Tanja je lani (ali predlani) posadila tudi neko rastlino. Ne spomnim se kakšne barve je njen cvet, sem pa zelo podrobno spoznala njene razvejane korenine. Uf, čez pol gredice.
In ko se ponavadi spravim delat, potem opazim še deset drugih reči, ki jih je prav tako potrebno poštimat-pomesti dvorišče, očistiti prag... NeverEnding story.
Krempeljči so črni. :-)
Hrbet pa hrepeni po močnih rokah. :-)))

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

ja tako je, če imaš bajto :) bo pa pol lepo... t.

andreja pravi ...

:-) ti prinesem en tulipanček (ko zacvetijo)