torek, 7. julij 2009

Arequipa

Ponoči sem srečno prispela na drugi konec sveta. Nahajam se v Arequipi-Peru.
Mesto leži na 2265 m nadmorske višine in ga opisujejo kot »belo mesto«, po vulkanskem kamnu, ki ga uporabljajo za gradnjo. Arequipa je obdan s številnimi vulkani, med drugimi tudi z 6075 m visokim Chachani in 5660 m visokim Pichu Pichu. V Arequipi boste našli prečudovite templje, v bližini pa tudi najgloblji kanjon na svetu »Cuna del Condor«, kjer boste lahko občudovali ogromne ptice – kondorje. To univerzitetno mesto šteje okoli 1 milijon prebivalcev in je zelo pomembno gospodarsko središče Peruja. To dejstvo, je naredilo Arequipo za zelo moderno mesto. Z več kot 300 sončnimi dni letno in povprečno temperaturo 25 °C, se Arequipo proglaša za »Eterno Cielo« - večno modro nebo. Podnebje je izjemno suho in čisto. Morje je oddaljeno samo 75 km. (vir)
Uspešno sem prespala vse tri lete in en obrok (kar se je zgodilo prvič; na poti nazaj sem ugotovila, da je bil obrok itak plačljiv ...). Francozinja, ki je sedela poleg mene, se mi ni mogla načuditi ("le kako lahko nekdo tako dolgo spi?!").
V Limi sem malo tekala po letališču, saj sem se mogla ponovno čekirati, letalo pa je imelo še eno uro zamude. Na poti do hotela sem spoznala klepetavega taxista, ki ni znal angleško, jaz pa ne špansko, in mi poveda
l vse o mestu in aktualnih dogodkih. Vse sva se zmenila.
Danes smo se ves dan potepali po mestu, ki ima to
liko prebivalcev kot Slovenija. Obiskali smo samostan Santa Catalina (lepo, ampak nič posebnega...) in ZELO zanimiv muzej-Museo Santarios Andinos, kjer je spravljena mumija Juanita.
Skupina je luštna. Spet smo na kupu same babe. Skupaj imamo 3 moške. :-(((( Se mi pa zdi, da so zelo fajn. Vsaj tiste, ki sem jih uspela spoznati. Imen si pa itak se nisem zapolnila.
Jutri gremo na 3-dnevni treking v Colco Canyon. Baje bo treba odpeketati že ob 3 zjutraj. Nimam sreče s spanjem. hehe

Zdaj pa že šibam na tradicionalno večerjo. Vodic pravi, da je precej draga, zelo zanimiva, in če ne maraš "drugačnega" okusa mesa, ostaneš lačen ... No, se pustim presenetiti.


4 komentarji:

Anonimni pravi ...

oooo kako je enim lepo se sprehajat po Peruju.. dokler eni v Slo. garajo!! hihi no lepo se mej pa se slišimo !!

Anonimni pravi ...

aja čawe čaw adis

Anonimni pravi ...

fajn fajn, slikce že na fbju pogledala a zdaj tisto pravo z opisom, da ne bom sanjala hoje po čokoladnih torticah haha veselo na branje...
t.

Anonimni pravi ...

haha zdaj veš kako fajn je s kolesom :) se nama boš lahko kdaj prdružla sam ne ne smejo te motit modrice :) po 2 dneh so se mi pokazale po unem slavnostnem padcu adrenalinskega spusta haha...t