nedelja, 12. julij 2009

Cusca 2





Dnevi so tako bogati, da ne vem več niti kateri dan je danes. Dnevi (prehitro) bežijo. Cusco- mesto, kjer bomo se zadnjič prespali. Včeraj smo se potepali po samem mestnem jedru, si ogledali muzej Inkov (btw-nas vodic je živa enciklopedija; jaz nisem folgala slediti vseh informacijam, on je pa kar bruhal datume in imena) in še najedli najboljše pizze v J Ameriki.
Na forumih baje piše, da so v Cuscu nori žuri. No, govorice je pač treba preveriti. Po večerji, dveh tekilcah in pivu, smo se odpravili v Afrika?(in še nekaj) bar in malo zaplesali. DJu sem zagotovo pojedla vse živce (v tem sem namreč zelo dobra ...). Vmes sem spoznala se eno Slovenko, ki me je prepoznala po fotkah mojega sodelavca. Hehe, se na potovanju ne gre brez Levca.
Današnji izlet na predinkovske soline Marasal in inkovski laboratorij smo zaključili z zapravljanjem na indijanski tržnici v Pisacu. Spet imam nove uhane. :-)))
Jedli smo tudi dobre postrvi pri prijatelju našega vodiča v dolini svete reke Urubamba.
Jutri zjutraj pa ze šibamo na trking. Juhej, videla bom Machu Picchu.

1 komentar:

Anonimni pravi ...

haha komaj čakam, da jih vidim ;) t.