petek, 10. julij 2009

trek Colca

Za mano je 3-dnevni trk po kanjonu Colca. Z besedami se na da opisati lepote pokrajine in občutkov. Lahko le rečem, da je bilo nepopisno lepo!
Zanimiva je bila nočna vožnja do kanjona. Deli ceste so bili zaprti, saj so ljudje nastavili kamenje po dolgem in po čez. Vršil naj bi se ??? štrajk. Ampak k sreči nismo imeli težav.
Z busom smo se dvignili na 4910 metrov! Kako čuden občutek. Vsak je višino prenašal na svoj način. Mene je malo bolela glava, težko sem dihala, drugače pa sem ugotovila, da višino kar ok prenašam.
V jutranjih urah smo prispeli v vas Cabanaconde, ki lezi na 3000 metrih. Od tu pa smo startali 6 urno pot. Po žgočem soncu in s pretežkimi nahrbtniki. Ko bi videli šele kakšne tovore so moji sopotniki vlačili s sabo. hehe, norci! Meča me še vedno bolijo. Nog ne morem niti prekrižati. Ko boste videli slike, se boste strinjali z mano, da je bilo vredno vsakega koraka!
Na dnu kanjona nas je presenetila oaza. Z mrzlim pivom in bazenom. Noč sem prežvela v bambusovi kolibi. Mater je vleklo celo noč (veter). Jutranje kopanje (med gorami, na dnu kanjona, jutranjim soncem ...) povrne moč in energijo.
V poznih popoldanskih urah smo se morali (včeraj; mater, sploh ne vem več kateri dan je danes ...) ponovno povzpeti na 3tisocaka. Tokrat smo si privoščili mule. Kako lazži je bil korak brez navlake na hrbtu. Pri vzponu sem bila hvaležna vsakemu kilometru, ki sem ga pretekla. :-)))) ... in se ga bom!
Danes smo se ponovno vrnili v Arequipo. Na dolgi, luknjasti poti smo se namočili se v termalnih vrelcih La Calera v vasici Chivay. V bazenu je imela voda 41 strop. C (na bedasti tipkovnici ne najdem polovico črk in znakov, pa se mudi se mi :( ). Baje je ta voda že ohlajena. Izvir ima 80 stop. C. Vsaj tako so rekli. Malo smo si lahko izmili pesek, ki je bil povsod (nekaj ga se vedno nosim po žepih).
Dopoldan smo ne enem prelazu videli tudi kondorje. Lepe živali! Uf, kako "jadrajo".
Na prelazu (4910 m) sem postavila tudi "apačeta", možička iz kamenja, ki jih lahko opazite ob poteh, cestah. Za srečo!
Še kakšno o kulinariki ... Ne morem se izogniti marmeladi in jajcem za zajtrk. :-))))) Drugače pa imajo Perujci veliko vrst krompirja. Njami! Tudi juhe so dobre. Lamino meso je zagotovo boljšega okusa kot meso morskega prašička. hehehe Itak, da sem probala.
Next stop Cusco!

8 komentarjev:

nina pravi ...

Potemtakem je bil tabor dober uvod v uživanje krompirja;-))))

Komaj čakam slike – navdušenje je zaslediti ob vsaki besedi & če ti ne moreš prehvaliti lepote narave – potem je bilo res lepo;-)))
Naj ti bo nahrbtnik čim lažji…

Srečno popotnik;-)))))

bojana pravi ...

lepo da uživaš v krompirju ;)
le naužij se vseh lepot sveta, komaj čakam da pokažeš kakšne slike.

Lp Bojana

Anonimni pravi ...

Če boš vidla kakšne živali ali kaj nenavadnega, vse poslikaj. Uživaj v vseh lepotah, naberi novih moči za celo leto. LP, maja

andreja pravi ...

ja, res se imam fajn!
maja, zate sem poslikala kondorje :-))))))

ivana pravi ...

Ojla popotnica!

Kako lepo "te" je brati in s tabo podoživljati vse te lepote, dogodivščine ... Deliti s tabo veselje ob občudovanju in doživljanju vsega.

In, tako kot ostali, se tudi jaz veselim in komaj čakam opise v živo in slikce.

Uživaj še naprej.

Papa,
Ivana

P.S. Danes sem že boljš ;-)

andreja pravi ...

slik mi tukaj po moje res ne bo ratalo prilepiti... bo treba pocakati, da pridem domov
vsem lepe pozdave v Slovenijo! hehe, baje imate slabo vreme ...
no, tukaj je pa mrzlo, zlasti zvecer in ponoci, ko ni vec sonca. Ampak to se ni nic. Baje je v Boliviji se huje!

Anonimni pravi ...

država zate...krompir in zrezki haha mislim, da poznam še nekoga, ki bi ob tem užival ;) t.

Anonimni pravi ...

naucil veliko