ponedeljek, 20. julij 2009

LaPaz



Nikoli nisem bila pretirana ljubiteljica kolesarjenja. Se "tapravega" kolesa nimam. No, včeraj sem preživela 64km spust po najnevarnejši cesti na svetu-cesti smrti! S kolesi smo se spustili iz 3600 na 1200m (se mi zdi). Prvih 24km spusta po asfaltirani cesti je bil cisti užitek. 40km po makadamu (o madona, kakšni kamni!!!) pa je bilo ze bolj matranje. Dobila sem vso potrebno opremo, da sem lazje zlajfe stiskala. Res, izbrala sem si "tapravo" cesto za prvi dawnhill v življenju (NOT!!!!).
Danes sem se zadnji dan v LaPazu (Bolivija). Škoda. Mesto mi je res vsec. Ima duso. Ulice so polne ljudi... Vsak nekaj prodaja. Komunala ne dela lih najbolje. Smeti so povsod. Električna napeljava je u k. Ko nas je bus vozil da hotela, smo mimogrede potrgali se nekaj žic. :-)))
Pa kakšne zrezke imajo tu. Njami. Po moje sem jedla najboljši zrezek v življenju!
LaPaz je najvišje ležeče glavno mesto na svetu. 2milijona prebivalcev živi na 3660 m nad.v. Mesto je odkril Alonso de Mendoza leta 1548.
Calle Sagarnaga je glavna ulica, kjer ti npr. naredijo najtoplejši flis za 5 ojrov.
Zvečer sledi nočna vožnja v Potosi.
Tako se bojim, da bom vse pozabila (imena krajev...), če si ne bom zapisala. Dnevi tako bežijo. Že za tri dni nazaj ne vem kaj sem delala. Ojej.
Na hitro se o mestu Puno (Peru). Luškan hotel, s toplo vodo. Sledila pa je noč na plavajočem otoku Uros na jezeru Titicaca. Uros-otok iz trsja, kjer se ti kaj hitro lahko zgodi, da se ti stopala pogreznejo v vodo. Otročki na otoku (bosi in razcapani) obožujejo jogurt. :-) Veseli so vsakega turista, da jim kaj prinese (ponavadi sladkarije). Se o vlažni noči na slami in o spalkah ... hehehe, noge so mi malo zmrznile (zunaj je bilo pod nulo). Po moje bi bilo se huje, če se ne bi dobro opremili. Z Bacardijem, tekilco ... :-)))))))))) Zjutraj smo vsi komaj čakali na peto zjutraj. :-))) Prejšnje popoldne smo se vozili z barcico po jezeru Titicaca in si ogledali tudi otok Taquile, ki je znan po tem, da moški štrikajo (kao, po moje jim žene doma vse spletejo .... hehehe). Ljudje dejansko hodijo po otoku v nošah. Moški svoj samski stan "kažejo" s kapo-konec kape je obarvan belo. Poročeni moški pa imajo barvaste (rdeče) kape. Zelo zanimivo!
Zdaj pa šibam v hotel. Moram še spakirati! Pol pa mal po štacuncah. :-))))

Ni komentarjev: