petek, 12. marec 2010

Kako težko se je izgubiti?

Kako težko se je izgubiti na Ptuju?
Nič lažjega! Pelji se z mano! ;-)
O voznikih, ki potrebujejo strašne navigacijske naprave v jeklenih konjičkih, sem si ustvarila že pred časom svoje mnenje. Zlasti, če jih uporabljajo pri iskanju poti do Ljubljane. V nočnem času tako ne potrebujem(o) osvetlitve na AC, saj z gadgeti, ki zasedejo pol armature, osvetljujejo cesto kot kresničke.
Če sem se morda pred časom še (po tiho) nasmihala tovrstnim voznikom, naj hitro povem, da sem se danes uspela izgubiti v mestu Ptuj. ... vsaj štirikrat. Ptuj sem nekako še uspela najti. Predenj pa sem dosegla cilj, sem obkrožila ves Ptuj, prečesala kar nekaj ulic in skoraj prišla do Ormoža. Z navodili poti in slikco zemljevida (ki sem jo btw naredila sama, razposlala naokoli kot pomoč drugim ... khm, ups...) si nisem mogla veliko pomagati. Načrt poti je bil popolnoma neuporaben in nepregleden! Ker se mi je že malo mudilo in sem se bala, da (ne) bo zmanjkalo kafeta zame, sem ubrala kar moj način. Odprla sem okno, poiskala prvega mimoidočega, ki me je totalno zignoriral, nadrla drugega pešca, in tretji mi je celo pomagal.
Tako sem prišla pravočasno na kavo! ;-)

2 komentarja:

Unknown pravi ...

Kot ljubitelj roadtripov ti povem, da se v Sloveniji iiiitaaaak ne moreš izgubiti pa, če se pa že je pa to le del poti in s tem užitka ;)

andreja pravi ...

hehe, nč bit pameten! ;-))))