nedelja, 7. marec 2010

radaDejtam

Jutra so moja. (Ja, saj vem, sem že kot stara lajna, ki se ponavlja.) S šalco kafeta in sončkom, ki se prav tako prebuja in me boža za dobro jutro (ter sili na "zrak"), rada prebiram bloge.
Vsake toliko časa naletim na "nov" blog, preberem kakšno objavo. Če me pritegne, se tja še vrnem. Včasih spet naletim na že viden, a pozabljen blog, in spet preberem kakšno vrstico.
Tako sem našla luštno objavo o date-anju - Kam naj pelje fant dekle na zmenek?! Volkec sicer piše o najstniški zagati. Meni se ne zdi samo najstniška. (Sama npr. rada hodim na zmenke. Pa nisem več najstnica. No, po letih že ne. Po obnašanju pa ... Včasih že.)
Spominjam se "zmenka" z bivšim fantom. Po (?) letih najine veze sva se odločila, da vneseva malo svežine v odnos. In sva odšla na zmenek. Hehe, kako zrelo se to zdaj sliši, čeprav sva bila stara komaj dvajset let (in je bil žur središče najinega življenja). Kupila sva si študentske bone (nisva imela lih veliko dinčkov) za neko bolj fensi restavracijo, se lepo oblekla in z roko v roki odšla na trolo.
Zadnje čase pa mi je všeč, če se zabubiva v kakšno prijetno oštarijo in klepetava do onemoglosti. (O tem, da imam rada pivo, in da se to (kao) ne spodobi za žensko (sem jih že tud slišala na ta račun), pa drugič).
Kakšen izlet po Sloveniji se mi tudi zdi dobra varianta za spoznavanje. Sploh če je sonček. In če izlet vključuje še morje.
Ufff. Potem (name) ni težko pustiti vtisa.
Vztrajno pa se otepam kina. Kot možnost druženja in medsebojnega spoznavanja, se mi sploh ne zdi primeren. Gre ti cel večer. Možnosti za pogovor je bore malo. Sledita dve uri teme v prepolni dvorani. Ponavadi se znajdem ob kakšnem "sosedu", ki se reži kot hijena, da mi kar piska po uhih. Za mano se vedno znajde kakšna skupina mladih s predolgimi nogami in fino brcajo v moj stol, da mi gredo lasjepokonci. Potem pa bodi sproščen ... Težko. Sedeži z mogočnimi ročaji pa onemogočajo tudi najmanjšo možnost "naključnega" dotika. Eh, za kino bo še čas. Kdaj kasneje.
Z istimi (prijetnimi) težavami se srečujem zadnje čase tudi sama. In je fajn.
Te dni me mika Piran (ok, mal lažem - zadnje 3 tedne) ...

p.s.
Te zanima še recept za francoske poljube? Hihi.
Začni počasi, nežni poljubi, ustnice ob ustnice. Nežni in romantični ljubčki ...
Več tu.

Ni komentarjev: