sobota, 6. marec 2010

letos 5., drugo leto 4.

Tek. Moj vsakdanjih (no, skoraj). Fajn bi bilo, če bi postal. Sem na dobri poti.
O teku, občutkih sem že veliko (na)pisala. In še bom.

Danes sem npr. zvedela, da so TOP 5 teki v Sloveniji po številu udeležencev:
1. Ljubljanski maraton
2. DM tek za ženske
3. Maraton Treh src
4. Mali kraški maraton
5. Povežimo soline

Prve tri sem že sprobala. Petka je v planu za naslednjo nedeljo. Štirka pa naslednje leto. (Vsako leto se mi nekako izmakne.)
Baje moram povedati naprej vseh 7 razlogov, zakaj ne smeš tudi ti zamuditi teka-Povežimo soline:
1. Najhitrejši in najkrajši tek na 10 km
2. enostavna in slikovita proga
3. ravninska in nezahtevna proga
4. skoraj v celoti speljana ob morju
5. pihlja rahel vetrič z vonjem po soli
6. specialna istrska kulinarika
7. licitacija štartnih številk, stava ...

Mene prepričata morje in rahel vetrič z vonjem po soli.
Pa tebe?

Ni komentarjev: