ponedeljek, 8. marec 2010

Zažgana lička, rdeč nos, bela guba na rjavem čelu, ledeni prsti na nogah ... so posledice norenja po snegu. Tokrat brez rdeče riti in modric na kolenih.
Prvo rundo sem se vozila kpojajcih, potem pa šus v dolino. Ja, deskanje mi postaja užitek. Na prste ene roke lahko preštejem kolikokrat sem bila na riti. Pa še prvič sem prišla domov s suhimi hlačami. (Do sedaj sem namreč precej časa preživela na riti in v snegu, namesto na bordu.) Pohvaliti se moram, da so tudi vse smreke na svojem mestu. Še nahrulila nisem nikogar. Niti smučarje, ki opletajo s palicami in zmedeno vijugajo po progi, ne. (No, enega sem skoraj.) ;-)
Ženske, ki so danes preplavile smučišče Golte, so bile precej glasne. (To nam je že v naravi.) Tako nisem mogla preslišati, da imajo prelepe tulipane v naši štacunci. (Pa še podrobnosti poroke in težave, ki jih je neko dekle imelo z neko cvetličarko poznam ... hihi). In nisem mogla spregledati zmedene moške poglede, ki so se, v gori cvetja in rož, trudili poiskati "pravo" za svojo ljubljeno. Smeh. ;-)

Beli tulipančki krasijo mojo kuhinjo.
Juhej za AFŽ dan.

Ni komentarjev: